Výběrové řízení na pozici Referent státní správy a samosprávy - odbor dopravy (agenda přestupků)

29. 2. 2016 · 2 minuty čtení

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na pracovní místo Referent státní správy a samosprávy na odboru dopravy Městského úřadu Hustopeče


Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo na odboru dopravy MěÚ Hustopeče, s pracovním poměrem na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou: Referent státní správy a samosprávy /agenda přestupků/
 Požadujeme:
  • splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • bezúhonnost
  • vzdělání vysokoškolské, popř. vyšší odborné, nejlépe z oboru právo nebo veřejná správa
  • znalost platných legislativních předpisů výhodou (zákon 500/2004 Sb., správní řád, zákon 200/1990 Sb., o přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, aj.)
  • dobré komunikační schopnosti
  • praxe z oboru řešení přestupků výhodou
  • výborné  znalosti práce s PC
  •  řidičský průkaz skupiny B
Přihláška musí obsahovat:
  •  osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo občanského průkazu, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
 K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
  •  ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  •  výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší jak 3 měsíce
 Nástup: dle dohody
Platové podmínky:
  • řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění.  Platová třída 10.
Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu: Město Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 17 Hustopeče
Obálku je nutné označit heslem: „Výběrové řízení – Referent státní správy a samosprávy – odbor dopravy“.
 Kontaktní osoba:   Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky, tel.: 519 441 031, 725 506 392,  e-mail: strnadova@hustopece.cz, www.hustopece-city.cz.
Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 10.03.2016 do 14:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.
 V Hustopečích dne 17.02.2016   
MVDr. Pavel Michalica, vedoucí MěÚ Hustopeče, v.r.
Referent státní správy a samosprávy na odboru dopravy - agenda přestupků
odebírejte přes RSS