Požadujeme:
- splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, dle § 13a zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
- praxe v oboru vítána
- znalost platných legislativních předpisů výhodou
- dobré komunikační schopnosti
- výborné znalosti práce s PC
- řidičský průkaz skupiny B
- bezúhonnost
- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo občanského průkazu, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší jak 3 měsíce
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Platová třída 10.
Obálku je nutné označit heslem: „Výběrové řízení – Referent státní správy a samosprávy – stavební úřad“.
Kontaktní osoba: Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky, tel.: 519 441 031, 725 506 392, e-mail: strnadova@hustopece.cz, www.hustopece-city.cz.
Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 18.01.2016 do 17:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.
Ke stažení: Referent státní správy a samosprávy na stavebním úřadě 12 2015