Projekt Implementace principů procesního a projektového řízení do praxe Městského úřadu Hustopeče

16. 12. 2014 · 1 minuta čtení · 1 fotografie
Implementace principů procesního a projektového řízení do praxe Městského úřadu Hustopeče (Registrační číslo projektu: CZ.1.04./4.1.01/89.00011)
Realizaci projektu Implementace principů procesního a projektového řízení do praxe Městského úřadu Hustopeče zahájilo město Hustopeče 1. ledna 2013.
Hlavní cíle projektu jsou:
1)       Zefektivnit fungování řízení projektů a nastavení funkčního systému, jež napomůže zaměstnancům vybraných odborů MěÚ Hustopeče a vedení města Hustopeče, administrovat a řídit realizované projekty. Prostřednictvím kvalitního řízení projektů tak mj. ušetřit finanční prostředky a eliminovat zbytečné chyby.
2)       Zvýšit výkonnost, efektivitu a kvalitu služeb poskytovaných ve veřejné správě. Optimalizací procesního řízení moci řídit úřad i město jako soubor vzájemně provázaných procesů a zvyšovat výkonnost a kvalitu veřejných služeb poskytovaných MěÚ Hustopeče.
V období od 01. 07. 2014 – 31. 12. 2014 probíhaly činnosti související s přípravou plánů implementace principů procesního a projektového řízení. Byla doplňována data do speciálního programu pro procesní řízení, který umožní tvořit přehledné procesní mapy a podle potřeby v nich zobrazovat atributy popisující jednotlivé procesy (činnosti), kompetenční modely (vstupy/výstupy – náplně prací zaměstnanců s vazbami na vzdělávání, potřebný software, pracovní pomůcky atd.).
Celá realizace projektu bude ukončena k 30. 06. 2015 s tím, že obsah projektu a veškeré výstupy projektu budu zhodnoceny a představeny široké veřejnosti na konferenci, která se uskuteční v průběhu měsíce června 2015.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Bc. Silvie Vymyslická – Manažer a metodik pro projektové a procesní řízení
odebírejte přes RSS